trio-ynternetowe blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 2.2006

NO I…….?

Kochana, siedze na skraju kanapy (ptak mi siedzi na glowie) i glowkuje jak to Danielowi wszystko wyszlo tego 14 lutego….. Czy mi sie przywidzialo? Prosze o wyjasnienie… OK? No bo przeciez tak nie wypada nas tak trzymac w niepewnosci, napieciu i ogolnej „ciemnosci….”.

mart.

5 komentarzy
14 luty

apeluje do tych zakochanych na zaboj i tych lekko bujnietych: jutro walentynki!!! nie zapomnijcie powiedziec tej najblizszej osobie, jak bardzo ja kochacie… na pewno milo sie jej na duszy zrobi… jakis maly prezencik tez nie zaszkodzi… panowie, do dziela, juz dzisiaj rezerwujcie miejsce na romantyczna kolacyjke w zaciszu jakiejs fajnej kafejki… kieliszek dobrego czerwonego wina na pewno rozgrzeje niejedno serduszko w tym szczegolnym dniu, jakim sa walentynki ;0)) ja prezent juz mam dla swojej drugiej polowki i mam nadzieje, ze bedzie trafiony ;0)))

zakochana po uszy (ciagle) mart.

chomik

7 komentarzy

Come what come may,
Time and the hour runs through the roughest day.
Macbeth, 1. 3


  • RSS