trio-ynternetowe blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 5.2006

mart.

4 komentarzy

zapiski z zeromskiego…

w radomsku pada ale humor wysmienity… w koncu mamy luz z danielem, wyprowadzilismy sie od ojca, jestesmy teraz u mamy (przebywa obecnie w sanatorium), za 2 tyg. zagle i kto wie, moze uda nam sie po zaglach – 4 czerwca zamieszkac w naszym wlasnym???? juz oddychamy pelna piersia, a co dopiero jak bedziemy na swoim!!!! przesylam wiosenno-deszczowe pozdrowionka dla wszystkich odwiedzajacych ;0)))

mart.

2 komentarzy

stay

‚…jest za duzo piekna, by rezygnowac z zycia…swiat to iluzja’ to cytat z filmu stay, widzial ktos? fabula zakrecona, pare fajnych zdjec, jakby ktos mial chec rozerwac sie inaczej – polecam.

p.s. w roli henryego wystepuje b. fajny mlody facet (zwroccie uwage na glos, prawie identyczny jak glowny bohater w ‚wicker park’, no i prawie identycznie pociagajacy jak on ;0))))

w rytmie elvisa… na piastowskiej, cd.

zdaje relacje: mamy pozdzierane sciany, cale mnostwo gruzu (wyniesionego juz i tego na podlodze, spadajacgo ze scian i sufitu rowniez) i zastanawiamy sie nad kolorem kafelek w lazience. nie jest duza, no, ale na cos trzeba sie zdecydowac… chyba zielen z bialym do nas przemowila (madzik, cos chyba ci to mowi, zdecydujemy sie jednak na jasny odcien zieleni ;0))) poza tym juz wiemy gdzie bedzie oswietlenie… mebelki do kuchni juz nam stolarz zaczyna robic ;0)))
podloga – panele (chyba jasne), wypoczynek w goscinnym – bezowy… a cala reszta wisi w powietrzu – czyt. jeszcze nie wiemy… powoli musimy puscic wodze fantazji i decydowac sie, bo czasu do konca maja zostalo niewiele. parapetowa bedzie taka, ze ech ;0)

w nd dalismy czadu z danielem i ze znajomymi – przejechalismy 60km na rowerach (gora chelmska)… i wyobrazcie sobie, ze nie wzielam aparatu ;0((

buziaki dla wszystkich…

remont trwa…

a poza tym dni wolne nastaly. jutro wprawdzie do pracki sie wybieram, no ale nie narzekam ;0) poza tym w pt bede zdawal po raz kolejny na prawo jazdy. tym razem postanowilam, ze sie zawezme i zdam, nie ma co. musze w koncu stac sie niezalezna ‚business woman’ ;0))) buziaki dla wszystkich blogowiczow ;0)))


  • RSS