trio-ynternetowe blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 9.2008

13-14 tydzien

1 komentarz

Heja – ponoc 13 sty tydzien (tak troche nie wierze tym lekarzom, mysle ze tak naprawde jestem w 14stym..). Zyje. Nie rzygam. Obserwuje jak fasolka rosnie i czuje ze sie zaczyna rozpychac po katach. Juz ma tupet!
:0 Dziewki – a co u Was. Serdeczne dzieki za wszystkie fotki Marcysia i Marysi – sa niesamowite – no kiedy zakladamy do studio fotografii, no?  Siema. Buziaki, love and kisses !

mart.

1 komentarz

praaaawie 3 matki ;0)!!!

…sie porobilo, neegro ma cudowna marysie, ja mam cyska, a chomik w ciazy!!!!!!
slowem kolejne zmiany. wiec trio-ynternetowe bedzie mialo 3 kobitki, ktore moga smialo powiedziec,
ze sa matkami ;0)))
buziaki dla wszystkich!!!!


  • RSS