trio-ynternetowe blog

Twój nowy blog

Wpisy z okresu: 12.2011

zblizaja sie Swieta Bozego Narodzenia (nawiasem mowiac, to juz jutro wigilia ;0))), z tej okazji zycze wszystkim blogowiczom super atmosfery w ten czas… zeby spokojnie mozna bylo spedzic czas z rodzinka, odpoczac od codziennosci i naladowac baterie na nowy rok ;0)))))))))))))))))))))))))

kazdy ma jakies zyczenia swiateczne, moje jest takie: szczescia w kazdej minucie zycia (z dokladnoscia ‚rentgenowska’)! (to w dalszym ciagu wplyw gretchen rubin i jej ‚projektu szczescie’ ;0)))))

czytam aktualnie ‚projekt szczescie’ gretchen rubin, inspirowana przezyciami grazki, ktorej podobala sie ta kniga ;0) autorka tej oto wlasnie pozycji przypomniala mi jak wiele radosci czerpalam z pisania bloga ;0) postanowilam wiec reaktywowac go i zachecic tym samym wszystkich blogowiczow do komentarzy, wpisow, wpisywania mysli nieuczesanych, inspiracji… etc… zamierzam tez poszperac troche w administrowaniu blogiem i umieszczac wkrotce jakies fotki, wiec cd niebawem ;0)

wiele sie wydarzylo od ostatniego wpisu na bloga ale wciaz jestem ta sama martita-seniorita alias business-matka ;0)

tymczasem udaje sie do krainy pracy ;0) buziaki ;0)


  • RSS